Кошик
Немає відгуків, додати
+380 (63) 181-36-61
+380 (63) 289-28-21
КАНАЛ

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару: Закон "Про захист прав споживачів" передбачає право споживачів на повернення та обмін товарів належної якості. Вам надається право повернути товар, який був замовлений у нашому магазині, якщо: -такий товар не відповідає технічним характеристикам, які необхідні для його встановлення, -товар не відповідає замовленню або замовлений товар був пошкоджений в процесі транспортування. Якщо відбулося пошкодження замовленого товару, вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером. Товар, що повертається, має бути в оригінальній упаковці, з усіма ярликами, етикетками та захисними плівками. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія має право відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Споживач повинен бути повідомлений про таку відмову та отримати пояснення щодо причин такої відмови. Повернення коштів буде здійснено протягом 14 днів після отримання поверненого товару. Обмін товару: Покупці мають право обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання, за умови, що товар не був у використанні та не був пошкоджений. Обмінювані товари повинні бути в оригінальній упаковці, з неушкодженими бірками, етикетками та захисними плівками. Якщо вартість обміняного товару перевищує вартість оригінального товару, клієнт повинен буде доплатити різницю. Якщо вартість нижча, різниця повертається. Обмін буде здійснено протягом 14 днів після отримання поверненого товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner